Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Fiat PUNTO (199_) 1.3 D Multijet (2012.03-???) 84km » RU-2703 japanparts
wybrany samochód: 
Fiat Punto (199_) 1.3 D Multijet (2012.03-???) 84km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, amortyzator RU-2703 JAPANPARTS

RU-2703 Łożyskowanie, amortyzator JAPANPARTS
japanparts RU-2703
73.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
4 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

RU-2703

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Wysokość [mm]46
Średnica wewnętrzna [mm]15
Rozstaw śrub mocujących [mm]115
nr EAN8052553110127

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator RU-2703 JAPANPARTS

ŁOŻYSKO AMOR JAPANPARTS RU-2703
numery OEM:
TOYOTA      48609-44040
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator RU-2703 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie, amortyzator RU-2703 JAPANPARTS:

Daniel, Humanes de Madrid
2025-08-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-01-25
 5/5
Pasuje do Toyoty E10 jakość wykonania bardzo dobra i tańsza niż w popularnych sklepach sieciówkach.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).