Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5, PV5) 1.5 eTSI (2024-???) 116km » RU-2705 japanparts
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv Combi (nx5, Pv5) 1.5 Etsi (2024-???) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, amortyzator RU-2705 JAPANPARTS

RU-2705 Łożyskowanie, amortyzator JAPANPARTS
japanparts RU-2705
59.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

RU-2705

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna [mm]15
średnica zewnętrzna [mm]85
Wysokość [mm]40
nr EAN8052553110189

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator RU-2705 JAPANPARTS

ŁOŻYSKO AMOR JAPANPARTS RU-2705
numery OEM:
TOYOTA      48606-02120
TOYOTA      48609-01050
TOYOTA      48609-02100
TOYOTA      48609-02130
TOYOTA      48609-20470
TOYOTA      48609-20471
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator RU-2705 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie, amortyzator RU-2705 JAPANPARTS:

PIOTR, WARSZAWA
2023-01-25
 5/5
Pasuje do Toyoty E10 jakość wykonania bardzo dobra i tańsza niż w popularnych sklepach sieciówkach.
Daniel, Humanes de Madrid
2025-08-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).