Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Jeep COMPASS (MP, M6, MV, M7) 1.3 Hybrid 4x4 (2021.04-???) 190km » SM0439 japanparts
wybrany samochód: 
Jeep Compass (mp, M6, Mv, M7) 1.3 Hybrid 4x4 (2021.04-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PODUSZKA AMORT. HONDA P. CIVIC VII, CR-V II 1.4-2.2CTDI 12.00-09.06 LE/PR Z ŁOŻYSKIEM SM0439 JAPANPARTS

SM0439 PODUSZKA AMORT. HONDA P. CIVIC VII, CR-V II 1.4-2.2CTDI 12.00-09.06 LE/PR Z ŁOŻYSKIEM JAPANPARTS
75.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SM0439

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowyOś przednia

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PODUSZKA AMORT. HONDA P. CIVIC VII, CR-V II 1.4-2.2CTDI 12.00-09.06 LE/PR Z ŁOŻYSKIEM SM0439 JAPANPARTS

MOCOWANIE AMOR JAPANPARTS SM0439
numery OEM:
HONDA      51920-S5A-024
HONDA      51920-S6A-014
HONDA      51920-S7A-024

Zastosowanie PODUSZKA AMORT. HONDA P. CIVIC VII, CR-V II 1.4-2.2CTDI 12.00-09.06 LE/PR Z ŁOŻYSKIEM SM0439 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o PODUSZKA AMORT. HONDA P. CIVIC VII, CR-V II 1.4-2.2CTDI 12.00-09.06 LE/PR Z ŁOŻYSKIEM SM0439 JAPANPARTS:

PIOTR, WARSZAWA
2023-01-25
 5/5
Pasuje do Toyoty E10 jakość wykonania bardzo dobra i tańsza niż w popularnych sklepach sieciówkach.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).