Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 D (1983.03-1990.11) 70km » SM0459 japanparts
wybrany samochód: 
Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 D (1983.03-1990.11) 70km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PODUSZKA AMORT. HYUNDAI P. I10/ KIA PICANTO 1.0-1.2 04.04- LE/PR SM0459 JAPANPARTS

SM0459 PODUSZKA AMORT. HYUNDAI P. I10/ KIA PICANTO 1.0-1.2 04.04- LE/PR JAPANPARTS
japanparts SM0459
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

SM0459

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowyOś przednia
Wysokość [mm]34,5
Średnica wewnętrzna [mm]12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PODUSZKA AMORT. HYUNDAI P. I10/ KIA PICANTO 1.0-1.2 04.04- LE/PR SM0459 JAPANPARTS

MOCOWANIE AMOR JAPANPARTS SM0459 KIA PICANTO 04-
numery OEM:
HYUNDAI      54611-07000
zamienniki:
ADG080283
brak
BLUE PRINT

Zastosowanie PODUSZKA AMORT. HYUNDAI P. I10/ KIA PICANTO 1.0-1.2 04.04- LE/PR SM0459 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o PODUSZKA AMORT. HYUNDAI P. I10/ KIA PICANTO 1.0-1.2 04.04- LE/PR SM0459 JAPANPARTS:

Daniel, Humanes de Madrid
2025-08-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-01-25
 5/5
Pasuje do Toyoty E10 jakość wykonania bardzo dobra i tańsza niż w popularnych sklepach sieciówkach.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).