Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 1.2 TSI (2010.02-2013.04) 105km » SM0468 japanparts
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Ii Combi (1z5) 1.2 Tsi (2010.02-2013.04) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PODUSZKA AMORT. KIA P. SHUMA/ SEPHIA/ MENTOR/ SPECTRA 97-04 LE/PR SM0468 JAPANPARTS

SM0468 PODUSZKA AMORT. KIA P. SHUMA/ SEPHIA/ MENTOR/ SPECTRA 97-04 LE/PR JAPANPARTS
japanparts SM0468
70.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

SM0468

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PODUSZKA AMORT. KIA P. SHUMA/ SEPHIA/ MENTOR/ SPECTRA 97-04 LE/PR SM0468 JAPANPARTS

MOCOWANIE AMOR JAPANPARTS SM0468
numery OEM:
KIA      0K2FA34380
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PODUSZKA AMORT. KIA P. SHUMA/ SEPHIA/ MENTOR/ SPECTRA 97-04 LE/PR SM0468 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o PODUSZKA AMORT. KIA P. SHUMA/ SEPHIA/ MENTOR/ SPECTRA 97-04 LE/PR SM0468 JAPANPARTS:

Daniel, Humanes de Madrid
2025-08-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-01-25
 5/5
Pasuje do Toyoty E10 jakość wykonania bardzo dobra i tańsza niż w popularnych sklepach sieciówkach.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).