Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr paliwa Renault MEGANE I Grandtour (KA0/1_) 1.9 dTi (KA0N) (1999.03-2001.02) 98km » B3G007PR jc premium
wybrany samochód: 
Renault Megane I Grandtour (ka0/1_) 1.9 Dti (ka0n) (1999.03-2001.02) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr paliwa B3G007PR JC PREMIUM

B3G007PR Filtr paliwa JC PREMIUM
jc premium B3G007PR
Filtr paliwa B3G007PR
B3G007PR
jc premium B3G007PR Filtr paliwa
Filtr paliwa B3G007PR jc premium
29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

B3G007PR

producent:

JC PREMIUM

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr paliwa B3G007PR JC PREMIUM

Filtr paliwa pasuje do: VOLVO 240, 260, 340-360, 740, 760, 780, 940, 940 II, 960, 960 II, S90 I, V90 I, BENTLEY BROOKLANDS, CONTINENTAL, TURBO R, FERRARI 208/308, 348 SPIDER 1.0-6.75 08.74-12.09
numery OEM:
BMW      13321262324
FIAT      82425329
FORD      1137458
FORD      5020405
FORD      5020406
FORD      6103279
FORD      6688744
FORD      82GB9155AA
FORD      82GB9155BA
FORD      E7RY9155A
PEUGEOT      156712
PEUGEOT      157712
PEUGEOT      9150999180
SAAB      4163853
SAAB      8978561
SAAB      9333790
TALBOT      9150999180
VOLVO      1289562
VOLVO      1306530
VOLVO      13065305
VOLVO      13065307
VOLVO      1389450
VOLVO      13894506
VOLVO      1389562
VOLVO      13895628
VOLVO      269196
VOLVO      284834
VOLVO      6842033
VOLKSWAGEN      1GS201511A
VOLKSWAGEN      810133511
VOLKSWAGEN      810133511A
VOLKSWAGEN      811133511
VOLKSWAGEN      81113511
VOLKSWAGEN      893133511
VOLKSWAGEN      911110176
AC      FS16
AC      FS46
ROLLS-ROYCE      UE74370

Zastosowanie Filtr paliwa B3G007PR JC PREMIUM w samochodach:

Filtr paliwa jest elementem układu zasilania paliwowego silnika który odpowiada za oczyszczanie paliwa wszelkich zanieczyszczeń. Funkcja ta jest dosyć istotna ze względu na bezpieczeństwo silnika i jego zabezpieczenie przed przedwczesnym zużyciem.

Twarde drobiny dostające się na przykład podczas tankowania samochodu, podawane są do silnika przez pompę paliwową i mogą powodować zużycie gładzi cylindrowej i narażenie użytkownika na kosztowną naprawę silnika. Ponadto filtry paliwa w układach zasilania silników diesla zatrzymują ciężkie frakcje oleju napędowego lub parafiny, dlatego tak ważne jest regularne zmienianie filtra paliwa w samochodach z zapłonem samoczynnym.  


Odpowiednio dobrany filtr redukuje stałe zanieczyszczenia (cząstki metali, piasek, rdza, iły), wodę przedostającą się w formie pary wodnej oraz cząsteczki żywiczne (wynik utleniania się oleju napędowego). Filtr chroni delikatne części układu zasilania silnika.

Niewłaściwa filtracja lub jej brak obniża płynność i osiągi silnika oraz zakłóca działanie układu rozruchowego. Cykliczna wymiana pozwoli uchronić pojazd przed negatywnymi skutkami dostawania się do silnika niepożądanych elementów.

Filtry paliwa często produkowane są z blachy odpornej na korozję i mechaniczne uszkodzenia. Odpływowy gwint powinien być wykonany starannie, wówczas ułatwia montaż filtra, a wzmocnienia zwiększają odporność rdzenia na siły ściskające.

Wybierając filtr, należy zwrócić uwagę na szczelność (niewłaściwa lub jej brak może spowodować wyciek paliwa i zwiększyć ryzyko pożaru), papier absorpcyjny (powinien mieć właściwą przepuszczalność) i śrubę odwadniacza (materiał nie może być zbyt kruchy).