Dodatkowe informacje o produkcie ŁOŻYSKO, ZESTAW NAPRAWCZY PIASTY MERCEDES (PRZÓD) 10L9064-JPN JPN
MERCEDES-BENZ | 906 330 25 20 | |
MERCEDES-BENZ | 906 330 28 20 | |
MERCEDES-BENZ | 906 330 31 20 | |
MERCEDES-BENZ | 906 330 34 20 | |
MERCEDES-BENZ | 906 330 35 20 | |
MERCEDES-BENZ | 906 330 36 20 | |
MERCEDES-BENZ | 906 330 37 20 | |
MERCEDES-BENZ | 906 330 40 20 | |
MERCEDES-BENZ | 906 330 43 20 | |
MERCEDES-BENZ | 906 330 49 20 | |
MERCEDES-BENZ | 9063302520 | |
MERCEDES-BENZ | 9063302820 | |
MERCEDES-BENZ | 9063303120 | |
MERCEDES-BENZ | 9063303420 | |
MERCEDES-BENZ | 9063303520 | |
MERCEDES-BENZ | 9063303620 | |
MERCEDES-BENZ | 9063303720 | |
MERCEDES-BENZ | 9063304020 | |
MERCEDES-BENZ | 9063304320 | |
MERCEDES-BENZ | 9063304920 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 330 25 20 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 330 28 20 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 330 31 20 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 330 34 20 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 330 35 20 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 330 36 20 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 330 37 20 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 330 40 20 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 330 43 20 | |
MERCEDES-BENZ | A 906 330 49 20 | |
MERCEDES-BENZ | A9063302520 | |
MERCEDES-BENZ | A9063302820 | |
MERCEDES-BENZ | A9063303120 | |
MERCEDES-BENZ | A9063303420 | |
MERCEDES-BENZ | A9063303520 | |
MERCEDES-BENZ | A9063303620 | |
MERCEDES-BENZ | A9063303720 | |
MERCEDES-BENZ | A9063304020 | |
MERCEDES-BENZ | A9063304320 | |
MERCEDES-BENZ | A9063304920 | |
VOLKSWAGEN | 2E0 407 303 Q | |
VOLKSWAGEN | 2E0 407 303 R | |
VOLKSWAGEN | 2E0 407 304 N | |
VOLKSWAGEN | 2E0 407 304 P | |
VOLKSWAGEN | 2E0407303Q | |
VOLKSWAGEN | 2E0407303R | |
VOLKSWAGEN | 2E0407304N | |
VOLKSWAGEN | 2E0407304P |
Zastosowanie ŁOŻYSKO, ZESTAW NAPRAWCZY PIASTY MERCEDES (PRZÓD) 10L9064-JPN JPN w samochodach:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.