Dodatkowe informacje o produkcie ŁOŻYSKO, ZESTAW NAPRAWCZY PIASTY FIAT (TYŁ) 20L9015-JPN JPN
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
46519901, 51754193, 71714463, 71714471, 71737189, 71737614
71714471, 71737189, 71769738
1606635580, 370184, 374898
60816007, 71737189
1606635580, 370184, 374898
1570756, 1587590, 9S51J1K049AA, 9S511A034AA
ALFA ROMEO | 60816007 | |
ALFA ROMEO | 71737189 | |
CITROËN | 16 066 355 80 | |
CITROËN | 1606635580 | |
CITROËN | 3701.84 | |
CITROËN | 370184 | |
CITROËN | 3748.98 | |
CITROËN | 374898 | |
FIAT | 46519901 | |
FIAT | 51754193 | |
FIAT | 71714463 | |
FIAT | 71714471 | |
FIAT | 71737189 | |
FIAT | 71737614 | |
FORD | 1570756 | |
FORD | 1587590 | |
FORD | 9S 51 J1K04 9AA | |
FORD | 9S51-1A034-AA | |
FORD | 9S511A034AA | |
FORD | 9S51J1K049AA | |
LANCIA | 71714471 | |
LANCIA | 71737189 | |
LANCIA | 71769738 | |
PEUGEOT | 16 066 355 80 | |
PEUGEOT | 1606635580 | |
PEUGEOT | 3701.84 | |
PEUGEOT | 370184 | |
PEUGEOT | 3748.98 | |
PEUGEOT | 374898 |
Zastosowanie ŁOŻYSKO, ZESTAW NAPRAWCZY PIASTY FIAT (TYŁ) 20L9015-JPN JPN w samochodach:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.