Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » 25U0010-JPN jpn

uszczelka gŁowicy chevrolet 25U0010-JPN JPN

25U0010-JPN uszczelka gŁowicy chevrolet JPN
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

25U0010-JPN

producent:

JPN

  • Indeks: JPN 25U0010-JPN
  • Marka: JPN
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Uszczelka, głowica cylindrów
  • Nazwa
    • USZCZELKA GŁOWICY CHEVROLET
  • Opis
    • TOWAR BEZ ZWROTU ! KALOS 1.4I 02 -> / LACETTI 1.4I/ 1.6I DOHC 04 -> - 96378802
  • Dane dodatkowe:
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 96378802
    • Numer dostawcy: 25U0010-JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie uszczelka gŁowicy chevrolet 25U0010-JPN JPN

uszczelka gŁowicy chevrolet 25U0010-JPN ma zastosowanie do modeli samochodów

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

Numery OE uszczelka gŁowicy chevrolet 25U0010-JPN producenta JPN

DAEWOO

96378802

numery OEM:
DAEWOO      96378802
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie uszczelka gŁowicy chevrolet 25U0010-JPN JPN w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.