Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Honda CIVIC IV Shuttle (EE, EF) 1.6 i 16V 4WD (EE4) (1988.01-1995.02) 110km » 25U0523-JPN jpn
wybrany samochód: 
Honda Civic Iv Shuttle (ee, Ef) 1.6 I 16v 4wd (ee4) (1988.01-1995.02) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

uszczelka głowicy hyundai 25U0523-JPN JPN

25U0523-JPN uszczelka głowicy hyundai JPN
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

25U0523-JPN

producent:

JPN

TOWAR BEZ ZWROTU ! I H100 2.5D /D4BB/D4BA/ 94.12->/H100 TRUCK 2.5D /D4BB/D4BA/ 97.01->/KIA K2500 II 2.5TCI
Grubość [mm] : 1,55
Ilość otworów : 4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie uszczelka głowicy hyundai 25U0523-JPN JPN

numery OEM:
MITSUBISHI      MD112531
MITSUBISHI      MD160942
MITSUBISHI      MD174796
MITSUBISHI      MD302892
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie uszczelka głowicy hyundai 25U0523-JPN JPN w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.