Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Fiat 90 60-90 (1984-1992) 60km » 40S0305-JPN jpn
wybrany samochód: 
Fiat 90 60-90 (1984-1992) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

centralny wysprzĘglacz kia 40S0305-JPN JPN

40S0305-JPN centralny wysprzĘglacz kia JPN
239.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

40S0305-JPN

producent:

JPN

  • Indeks: JPN 40S0305-JPN
  • Marka: JPN
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Operator centralny, sprzęgło
  • Nazwa
    • CENTRALNY WYSPRZĘGLACZ KIA
  • Opis
    • CARNIVAL III 2.9CRDI 06.04 ->
  • Dane dodatkowe:
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 4142138000
    • Numer dostawcy: 40S0305-JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie centralny wysprzĘglacz kia 40S0305-JPN JPN

numery OEM:
KIA      4142138000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie centralny wysprzĘglacz kia 40S0305-JPN JPN w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.