Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.6 (2015.07-2016.12) 110km » 50H8023-JPN jpn
wybrany samochód: 
Seat Ibiza Iv Sc (6j1, 6p5) 1.6 (2015.07-2016.12) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

cylinderek hamulcowy 50H8023-JPN JPN

50H8023-JPN cylinderek hamulcowy JPN
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

50H8023-JPN

producent:

JPN

SUZUKI SWIFT III 05-> SPLASH 08-, SX4 06-, FIAT SEDICI 06-, OPEL AGILA 08-
aluminium
Ograniczenia producenta : BOSCH
oś tylna, z obu stron

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie cylinderek hamulcowy 50H8023-JPN JPN

numery OEM:
SUZUKI      53401-62J00
SUZUKI      53402-78A01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie cylinderek hamulcowy 50H8023-JPN JPN w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.