Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu » 50P2008-JPN jpn

osłona przegubu zewnętrznego 50P2008-JPN JPN

50P2008-JPN osłona przegubu zewnętrznego JPN
37.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

50P2008-JPN

dostawca:

JPN

TOYOTA AVENSIS T25 03-,COROLLA E12,VERSO II 02- (26/115/87)
Średnica 1/Średnica 2 [mm] : 26/87
oś przednia, z obu stron
od strony koła

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie osłona przegubu zewnętrznego 50P2008-JPN JPN

osłona przegubu zewnętrznego 50P2008-JPN ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE osłona przegubu zewnętrznego 50P2008-JPN producenta JPN

TOYOTA

0443802091, 0443802101, 0443805240, 0443805260, 044380F010, 044380F020

numery OEM:
TOYOTA      04438-02091
TOYOTA      04438-02101
TOYOTA      04438-05240
TOYOTA      04438-05260
TOYOTA      04438-0F010
TOYOTA      04438-0F020
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie osłona przegubu zewnętrznego 50P2008-JPN JPN w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.