Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTI 16V Cat 4WD (E38A, E39A, E33A) (1991.09-1992.10) 150km » 50P5010-JPN jpn
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vi Sedan (e3_a) 2.0 Gti 16v Cat 4wd (e38a, E39a, E33a) (1991.09-1992.10) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

osłona przegubu zewnętrznego 50P5010-JPN JPN

50P5010-JPN osłona przegubu zewnętrznego JPN
41.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:1 szt.

    Ocena:
numer części:

50P5010-JPN

producent:

JPN

MITSUBISHI OUTLANDER 03-
od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] : 27
Średnica wewnętrzna 2 [mm] : 87
MITSUBISHI OUTLANDER 03-
od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] : 27
Średnica wewnętrzna 2 [mm] : 87

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie osłona przegubu zewnętrznego 50P5010-JPN JPN

numery OEM:
CHRYSLER      MN156832
MAZDA      GA14-22-530
MAZDA      GD19-22-530
MITSUBISHI      MR232240
MITSUBISHI      MR305856
MITSUBISHI      MR331261
MITSUBISHI      MR470234
OPEL      4800864
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie osłona przegubu zewnętrznego 50P5010-JPN JPN w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.