Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Ford GRANADA (GGTL, GGFL) 2.3 (1972-1976) 108km » 70E0318-JPN jpn
wybrany samochód: 
Ford Granada (ggtl, Ggfl) 2.3 (1972-1976) 108km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

cewka zapŁonowa kia 70E0318-JPN JPN

70E0318-JPN cewka zapŁonowa kia JPN
76.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

70E0318-JPN

producent:

JPN

  • Indeks: JPN 70E0318-JPN
  • Marka: JPN
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Cewka zapłonowa
  • Nazwa
    • CEWKA ZAPŁONOWA KIA
  • Opis
    • TOWAR BEZ ZWROTU ! PICANTO III 1.0I 2011-02 ->
  • Dane dodatkowe:
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 2730104000
    • Numer dostawcy: 70E0318-JPN
  • Parametry:
    • Ilość połączeń : 2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie cewka zapŁonowa kia 70E0318-JPN JPN

numery OEM:
HYUNDAI      27301-04000
KIA      27301-04000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie cewka zapŁonowa kia 70E0318-JPN JPN w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.