Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 70E0502-JPN jpn

cewka zapŁonowa hyundai 70E0502-JPN JPN

70E0502-JPN cewka zapŁonowa hyundai JPN
145.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

70E0502-JPN

producent:

JPN

  • Indeks: JPN 70E0502-JPN
  • Marka: JPN
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Cewka zapłonowa
  • Nazwa
    • CEWKA ZAPŁONOWA HYUNDAI
  • Opis
    • TOWAR BEZ ZWROTU ! ATOS 00.08->
  • Dane dodatkowe:
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 2730102600
    • Numer dostawcy: 70E0502-JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie cewka zapŁonowa hyundai 70E0502-JPN JPN

numery OEM:
HYUNDAI      27301-02600
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie cewka zapŁonowa hyundai 70E0502-JPN JPN w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.