Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 75E9194-JPN jpn

KORPUS PRZEPUSTNICY SKODA FABIA 99-08, VW GOLF 97- 75E9194-JPN JPN

315.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

75E9194-JPN

producent:

JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KORPUS PRZEPUSTNICY SKODA FABIA 99-08, VW GOLF 97- 75E9194-JPN JPN

KORPUS PRZEPUSTNICY SKODA FABIA 99-08, VW GOLF 97- 75E9194-JPN ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE KORPUS PRZEPUSTNICY SKODA FABIA 99-08, VW GOLF 97- 75E9194-JPN producenta JPN

VOLKSWAGEN

036133062A, 036133062M, 36133062A, 36133062M

numery OEM:
AUDI      036 133 062 A
AUDI      036 133 062 M
AUDI      36 133 062 A
AUDI      36 133 062 M
VOLKSWAGEN      036 133 062 A
VOLKSWAGEN      036 133 062 M
VOLKSWAGEN      36 133 062 A
VOLKSWAGEN      36 133 062 M
VAG      036 133 062 A
VAG      036 133 062 M
VAG      36 133 062 A
VAG      36 133 062 M
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KORPUS PRZEPUSTNICY SKODA FABIA 99-08, VW GOLF 97- 75E9194-JPN JPN w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.