Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Volvo V70 II (285) 2.4 T AWD (2001.09-2002.08) 200km » 7016004 kamoka
wybrany samochód: 
Volvo V70 Ii (285) 2.4 T Awd (2001.09-2002.08) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PASEK WIELOROWKOWY 6PK730 7016004 KAMOKA

7016004 PASEK WIELOROWKOWY 6PK730 KAMOKA
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7016004

producent:

KAMOKA

EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Długość [mm] 730
Szerokość [mm] 21
Ilość żeber 6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PASEK WIELOROWKOWY 6PK730 7016004 KAMOKA

numery OEM:
FIAT      0009620903880
FIAT      0009640320380
FIAT      71749422
FIAT      9620903880
FIAT      9640320380
NISSAN      11720D1101JP
NISSAN      11720D4201
NISSAN      11720D4291JP
NISSAN      11720D4291KE
PEUGEOT      1612163080
PEUGEOT      5750 H9
PEUGEOT      5750.GC
PEUGEOT      5750C3
PEUGEOT      5750GC
PEUGEOT      5750H9
PEUGEOT      5750LC
PEUGEOT      5750PV
PEUGEOT      5750TP
PEUGEOT      5750WN
PEUGEOT      96144507
PEUGEOT      9640320380
TOYOTA      9936680730
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PASEK WIELOROWKOWY 6PK730 7016004 KAMOKA w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.