Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 7120045 kamoka

CEWKA ZAPŁONOWA FIAT SEDICI 06-14, SUBARU JUSTY 7120045 KAMOKA

7120045 CEWKA ZAPŁONOWA FIAT SEDICI 06-14, SUBARU JUSTY KAMOKA
kamoka 7120045
CEWKA ZAPŁONOWA FIAT SEDICI 06-14, SUBARU JUSTY 7120045
7120045
67.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7120045

producent:

KAMOKA

dla pojazdów bez rozdzielacza zapłonu
Ilość biegunów 3

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA FIAT SEDICI 06-14, SUBARU JUSTY 7120045 KAMOKA

numery OEM:
ALFA ROMEO      71742420
FIAT      71742420
LANCIA      71742420
SUZUKI      33400-62J00
SUZUKI      33400-65G00
SUZUKI      33400-65G01
SUZUKI      33400-65G02
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA FIAT SEDICI 06-14, SUBARU JUSTY 7120045 KAMOKA w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.