Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO VIII - FQ-340 (CT9A) (2004.04-2005.03) 347km » F602701 kamoka
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Vii (cs_a, Ct_a) Evo Viii - Fq-340 (ct9a) (2004.04-2005.03) 347km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602701 KAMOKA

F602701 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA KAMOKA
kamoka F602701
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602701
F602701
105.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

F602701

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Jednostka ilościZestaw
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Ograniczenia producentaVW
Rodzaj skrzyni biegówprzekładnia mechaniczna z automatyczną zmianą przełożeń
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia manualna 7-biegowa
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Typ skrzyni biegówDL501
Typ skrzyni biegów0B5
nr EAN5901779810904

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602701 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      0B5 325 429 E
SEAT      0B5321371D
SEAT      0B5321371E
SEAT      0B5325429E
SKODA      0B5321371D
SKODA      0B5321371E
SKODA      0B5325429E
VAG      0B5321371D
VAG      0B5321371E
VAG      0B5321371F
VAG      0B5325429E

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602701 KAMOKA w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.