Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Dodge JOURNEY VAN (JC) 2.7 FlexFuel (2009.01-2011.12) 185km » F602901 kamoka
wybrany samochód: 
Dodge Journey Van (jc) 2.7 Flexfuel (2009.01-2011.12) 185km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602901 KAMOKA

F602901 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA KAMOKA
kamoka F602901
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602901
F602901
47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

F602901

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Jednostka ilościZestaw
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Ograniczenia producentaMERCEDES-BENZ
Rodzaj skrzyni biegówskrzynia automat. bezstopniowa (CVT)
Typ skrzyni biegówWFC 280
Typ skrzyni biegów722.8
nr EAN5901779810836

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602901 KAMOKA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      169 371 04 80
MERCEDES-BENZ      169 377 09 95
MERCEDES-BENZ      169 377 11 95
MERCEDES-BENZ      169 377 12 95
MERCEDES-BENZ      169 377 13 95
MERCEDES-BENZ      169 377 13 95 kit
MERCEDES-BENZ      169 377 13 95 kit2
MERCEDES-BENZ      A1693710480
MERCEDES-BENZ      A1693713580
MERCEDES-BENZ      A1693770995
MERCEDES-BENZ      A1693771195
MERCEDES-BENZ      A1693771395

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602901 KAMOKA w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.