Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V30-1453 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-1453 VAICO

V30-1453 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V30-1453
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-1453
V30-1453
vaico V30-1453 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów
132.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

169 377 13 95

numer części:

V30-1453

producent:

VAICO

Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 50000
Typ skrzyni biegów 722,8
Rodzaj skrzyni biegów skrzynia automat. bezstopniowa (CVT)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ciężar [kg] 0,421
nr EAN 4046001479311

skład zestawu:
V30-1450 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V30-1461 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-1453 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (do 05/2007, do nr. skrzyni 305061) pasuje do: MERCEDES A (W169), B SPORTS TOURER (W245) 1.5-2.0D 09.04-06.12

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-1453 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-1453 producenta VAICO

MERCEDES-BENZ

0140370004S, 0141400001, 10933011, 1693710480, 1693770995, 1693771195, 1693771395, 1693771395kit2, 1693771295, 33011, A0140370004S, A0141400001, A1693710480, A1693770995, A1693771195, A1693771395, A1693771395kit2, A1693771295

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      014 037 0004/S
MERCEDES-BENZ      014 140 0001
MERCEDES-BENZ      10 93 3011
MERCEDES-BENZ      169 371 04 80
MERCEDES-BENZ      169 377 09 95
MERCEDES-BENZ      169 377 09 95..
MERCEDES-BENZ      169 377 11 95
MERCEDES-BENZ      169 377 11 95..
MERCEDES-BENZ      169 377 13 95
MERCEDES-BENZ      169 377 13 95 kit2
MERCEDES-BENZ      169 377 13 95..
MERCEDES-BENZ      1693771295
MERCEDES-BENZ      33011
MERCEDES-BENZ      A 014 037 0004/S
MERCEDES-BENZ      A 014 140 0001
MERCEDES-BENZ      A 169 371 04 80
MERCEDES-BENZ      A 169 377 09 95
MERCEDES-BENZ      A 169 377 11 95
MERCEDES-BENZ      A 169 377 13 95
MERCEDES-BENZ      A 169 377 13 95 kit2
MERCEDES-BENZ      A 1693771295

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-1453 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.