Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 407 902 topran

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 407 902 TOPRAN

407 902 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TOPRAN
topran 407 902
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 407 902
407 902
50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

407 902

producent:

TOPRAN

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
Rodzaj filtra Filtr sitowy
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 407 902 TOPRAN

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES A (W169), B SPORTS TOURER (W245) 1.5-2.0D 09.04-06.12

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 407 902 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 407 902 producenta TOPRAN

MERCEDES-BENZ

1693770995, 1693771195, 1693771295, 1693771395, A1693770995, A1693771195, A1693771295, A1693771395

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      169 377 09 95
MERCEDES-BENZ      169 377 11 95
MERCEDES-BENZ      169 377 12 95
MERCEDES-BENZ      169 377 13 95
MERCEDES-BENZ      A169 377 09 95
MERCEDES-BENZ      A169 377 11 95
MERCEDES-BENZ      A169 377 12 95
MERCEDES-BENZ      A169 377 13 95

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 407 902 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 407 902 TOPRAN:

Krzysztof, Czerwonak
2020-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.