Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 108 751 topran

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 751 TOPRAN

108 751 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TOPRAN
topran 108 751
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 751
108 751
topran 108 751 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 751 topran
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 751 topran
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 751 topran
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 751 topran
22.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

108 751

producent:

TOPRAN

Rodzaj filtra Filtr sitowy
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 751 TOPRAN

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES V (638/2), AUDI A3, A4 B5, A6 C4, A6 C5, A8 D2, CABRIOLET B3, FORD GALAXY I, SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, IBIZA II, IBIZA III 1.4-4.2 02.88-12.13
numery OEM:
AUDI      01M 325 429
SEAT      01M 325 429
SKODA      01M 325 429
VOLKSWAGEN      01M 325 429

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 751 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 108 751 TOPRAN:

2020-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.