Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V30-1450 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-1450 VAICO

V30-1450 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
86.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V30-1450

producent:

VAICO

Rodzaj skrzyni biegów skrzynia automat. bezstopniowa (CVT)
Typ skrzyni biegów 722,8
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Ciężar [kg] 0,452
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001475337

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-1450 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES A (W169), B SPORTS TOURER (W245) 1.5-2.0D 09.04-06.12

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-1450 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-1450 producenta VAICO

MERCEDES-BENZ

1693770995, 1693771195, 1693771395, 1693771295, A1693770995, A1693771195, A1693771395, A1693771295

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      169 377 09 95
MERCEDES-BENZ      169 377 11 95
MERCEDES-BENZ      169 377 13 95
MERCEDES-BENZ      1693771295
MERCEDES-BENZ      A 169 377 09 95
MERCEDES-BENZ      A 169 377 11 95
MERCEDES-BENZ      A 169 377 13 95
MERCEDES-BENZ      A 1693771295

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-1450 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.