Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » F603301 kamoka

Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F603301 KAMOKA

F603301 Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA KAMOKA
kamoka F603301
Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F603301
F603301
174.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

F603301

producent:

KAMOKA

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z filtrem
Liczba otworów do mocowania 13
nr EAN 5901779810850

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F603301 KAMOKA

numery OEM:
BMW      24 11 7 604 960
BMW      24 11 7 613 253
BMW      24 11 7 624 192
BMW      24 11 8 612 901
BMW      24117613253
BMW      24117624192
JAGUAR      JDE 26442
JAGUAR      JDE36541
LAND ROVER      LR023294
LAND ROVER      LR065238

Zastosowanie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F603301 KAMOKA w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.