Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 ST200 (2016.04-???) 200km » JBC1243 kamoka
wybrany samochód: 
Ford Fiesta Vi (cb1, Ccn) 1.6 St200 (2016.04-???) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAMULC. PRZÓD LEWY AUDI A3 19-, Q3 18- JBC1243 KAMOKA

JBC1243 ZACISK HAMULC. PRZÓD LEWY AUDI A3 19-, Q3 18- KAMOKA
160.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1243

producent:

KAMOKA

zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
żeliwo szare
oś przednia, z lewej
Ilość połączeń 1
System hamulcowy TRW
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 30
Średnica tłoka [mm] 60

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULC. PRZÓD LEWY AUDI A3 19-, Q3 18- JBC1243 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      3C0615123
AUDI      5G0615123B
SEAT      3C0615123
SEAT      5G0615123B
SKODA      3C0615123
SKODA      5G0615123B
VOLKSWAGEN      3C0615123
VOLKSWAGEN      5G0615123B
VAG      3C0615123
VAG      5G0615123B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULC. PRZÓD LEWY AUDI A3 19-, Q3 18- JBC1243 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAMULC. PRZÓD LEWY AUDI A3 19-, Q3 18- JBC1243 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu