Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Fiat 500e kabriolet (332_) Elektro (FA1) (2020.10-???) 118km » JBC1418 kamoka
wybrany samochód: 
Fiat 500e Kabriolet (332_) Elektro (fa1) (2020.10-???) 118km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAMULCOWY PRZÓD PRAWY TOYOTA 4 RUNNER 87-96 JBC1418 KAMOKA

222.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1418

producent:

KAMOKA

zacisk hamulcowy (4-tłoczkowy)
żeliwo szare
oś przednia, z prawej
System hamulcowy SUMITOMO
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 20
Średnica tłoka [mm] 43

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULCOWY PRZÓD PRAWY TOYOTA 4 RUNNER 87-96 JBC1418 KAMOKA

numery OEM:
TOYOTA      47730-35080
TOYOTA      47730-35140
VOLKSWAGEN      J4773035080
VAG      J4773035080
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULCOWY PRZÓD PRAWY TOYOTA 4 RUNNER 87-96 JBC1418 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAMULCOWY PRZÓD PRAWY TOYOTA 4 RUNNER 87-96 JBC1418 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.