Głębokość zabudowy [mm] | 27,5 | |
dla numeru artykułu | 886007 | |
Długość całkowita [mm] | 124,5 | |
Rozmiar klucza | 8 | |
Wymiar gwintu | M8X1 | |
Technika połączeń | 4 | |
Napięcie [V] | 11 | |
nr EAN | 5901779871158 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, KAMOKA KP033 KAMOKA
BMW | 12 23 7 806 041 | |
CITROËN | 5960 78 | |
CITROËN | 596079 | |
CITROËN | 5960F9 | |
FIAT | 9650100080 | |
FORD | 1369590 | |
FORD | 1447128 | |
FORD | 2S6Q 6M090 BA | |
FORD | 2S6Q 6M090 BB | |
FORD | 2S6Q-6M090-BA | |
FORD | 2S6Q-6M090-BB | |
MAZDA | Y404-18-601 | |
MAZDA | Y404-18-601A | |
MAZDA | Y404-18601-A | |
PEUGEOT | 5960 79 | |
PEUGEOT | 596078 | |
PEUGEOT | 5960F9 | |
TOYOTA | SU001-00850 | |
TOYOTA | SU001-00894 | |
TOYOTA | SU00100850 | |
VOLVO | 31216248 |
Zastosowanie Świeca żarowa, KAMOKA KP033 KAMOKA w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.