Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ford TRANSIT Furgon (E_ _) 2.0 (EAL, EAS) (1994.06-2000.03) 114km » PP022 kamoka
wybrany samochód: 
Ford Transit Furgon (e_ _) 2.0 (eal, Eas) (1994.06-2000.03) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP022 KAMOKA

PP022 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA KAMOKA
kamoka PP022
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP022
PP022
299.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PP022

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Ograniczenia producentaZF
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar]110
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN5901779850191

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP022 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      4B0 145 155 M
AUDI      4B0 145 155 R
AUDI      4B0 145 155 RX
SEAT      4B0 145 155 M
SEAT      4B0145155M
SEAT      4B0145155R
SEAT      4B0145155RX
SKODA      4B0 145 155 M
SKODA      4B0145155M
SKODA      4B0145155R
SKODA      4B0145155RX
VOLKSWAGEN      4B0 145 155 M
VAG      4B0145155M
VAG      4B0145155R
VAG      4B0145155RX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP022 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP022 KAMOKA:

2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.