Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » PP069 kamoka

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP069 KAMOKA

PP069 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA KAMOKA
kamoka PP069
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP069
PP069
476.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

PP069

producent:

KAMOKA

Tryb pracy hydrauliczny
Przestrzegać danych technicznych 
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producenta KAYABA
Kształt adaptera trójkątny
Liczba otworów mocujących adaptera 3
Odstęp adaptera od pompy [mm] 7
Liczba otworów do mocowania 4
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 19
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowego M16x1.5
nr EAN 5901779849683

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP069 KAMOKA

numery OEM:
CITROËN      4007 KK
CITROËN      4007KK
FIAT      71790904
FIAT      9661768080
FORD      1370733
FORD      1534806
FORD      1805241
FORD      6C11-3A671-AB
FORD      6C11-3A674-AA
FORD      6C11-3A674-AB
FORD      6C11-3A674-AC
FORD      6C113A671AB
PEUGEOT      4007 KK
PEUGEOT      4007KK
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP069 KAMOKA w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.