Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » PP078 kamoka

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP078 KAMOKA

PP078 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA KAMOKA
kamoka PP078
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP078
PP078
300.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PP078

producent:

KAMOKA

Ograniczenia producenta SAGINAW
Przestrzegać danych technicznych 
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego M16x1,5
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Ciśnienie [bar] 90
nr EAN 5901779849621

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP078 KAMOKA

numery OEM:
LADA      491100699R
RENAULT      49 11 006 99R
RENAULT      49 11 073 77R
RENAULT      491100699R
RENAULT      491107377R
RENAULT      77 00 419 117
RENAULT      7700419117
RENAULT      82 00 163 443
RENAULT      82 00 271 082
RENAULT      82 00 711 390
RENAULT      82 00 888 500
RENAULT      8200163443
RENAULT      8200271082
RENAULT      8200711390
RENAULT      8200888500
DACIA      49 11 006 99R
DACIA      49 11 073 77R
DACIA      77 00 419 117
DACIA      82 00 163 443
DACIA      82 00 271 082
DACIA      82 00 711 390
DACIA      82 00 888 500
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP078 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP078 KAMOKA:

2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.