Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ligier BE UP 2642 LS (2002.08-2006.12) 19km » PP090 kamoka
wybrany samochód: 
Ligier Be Up 2642 Ls (2002.08-2006.12) 19km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP090 KAMOKA

PP090 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA KAMOKA
kamoka PP090
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP090
PP090
379.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PP090

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producentaVISTEON
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ilość żeber5
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]17
Ø koła pasowego [mm]77
Ciśnienie [bar]80
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN5901779849607

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP090 KAMOKA

numery OEM:
FORD      1141655
FORD      1227887
FORD      1332457
FORD      1357617
FORD      1363849
FORD      1366465
FORD      1426694
FORD      1495668
FORD      1666079
FORD      2S6C 3A696 CD
FORD      2S6C 3A696 CE
FORD      2S6C 3A696 CF
FORD      2S6C 3A696 CG
FORD      2S6C-3A696-CB
FORD      2S6C-3A696-CD
FORD      2S6C-3A696-CE
FORD      2S6C-3A696-CF
FORD      2S6C-3A696-CG
FORD      2S6C-3A696-CH
FORD      2S6C-3A696-CK
FORD      2S6C-3A696-CL
FORD      4330724
FORD      RM2S-6J3A674-CE
FORD      RM2S6J 3A674 CE
MAZDA      DE60-32-600
MAZDA      DE6032600
MAZDA      DE90-32-600A
MAZDA      DE90-32-600B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP090 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP090 KAMOKA:

Grzegorz, Chojna
2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.