Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » PP166 kamoka

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP166 KAMOKA

PP166 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA KAMOKA
kamoka PP166
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP166
PP166
345.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:8 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PP166

dostawca:

KAMOKA

Ø koła pasowego [mm] 136
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zbiornikiem
Ciśnienie [bar] 100
Przestrzegać danych technicznych 
Kształt adaptera okrągły
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego M16x1,5
Ograniczenia producenta SAGINAW
Ilość żeber 6
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Odstęp adaptera od pompy [mm] 27
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Tryb pracy hydrauliczny
nr EAN 5901779849164

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP166 KAMOKA

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP166 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP166 producenta KAMOKA

PEUGEOT

40074E, 4007KJ, 4007KX

CITROËN

4007KX

numery OEM:
CITROËN      4007 KX
CITROËN      4007KX
PEUGEOT      4007 4E
PEUGEOT      4007 KJ
PEUGEOT      4007 KX
PEUGEOT      40074E
PEUGEOT      4007KJ
PEUGEOT      4007KX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP166 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP166 KAMOKA:

Grzegorz, Chojna
2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.