Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi 80 B1 sedan (80, 82) 1.3 (1972-1978) 55km » PP166 kamoka
wybrany samochód: 
Audi 80 B1 Sedan (80, 82) 1.3 (1972-1978) 55km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP166 KAMOKA

PP166 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA KAMOKA
kamoka PP166
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP166
PP166
351.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PP166

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Ø koła pasowego [mm]136
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze zbiornikiem
Ciśnienie [bar]100
Przestrzegać danych technicznych
Kształt adapteraokrągły
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnegoM16x1,5
Ograniczenia producentaSAGINAW
Ilość żeber6
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Odstęp adaptera od pompy [mm]27
Rozstaw śrub mocujących [mm]80
Tryb pracyhydrauliczny
nr EAN5901779849164

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP166 KAMOKA

numery OEM:
CITROËN      4007 KX
CITROËN      4007KX
PEUGEOT      4007 4E
PEUGEOT      4007 KJ
PEUGEOT      4007 KX
PEUGEOT      40074E
PEUGEOT      4007KJ
PEUGEOT      4007KX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP166 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP166 KAMOKA:

Grzegorz, Chojna
2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.