Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volvo FMX III 330 (2020-???) 330km » PP171 kamoka
wybrany samochód: 
Volvo Fmx Iii 330 (2020-???) 330km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP171 KAMOKA

PP171 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA KAMOKA
kamoka PP171
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP171
PP171
263.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PP171

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Koła pasowebez koła pasowego
Ograniczenia producentaSAGINAW
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnegoM16x1,5
Rozstaw śrub mocujących [mm]80
Średnica punktów mocowania [mm]8
Przestrzegać danych technicznych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez adaptera
nr EAN5901779849096

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP171 KAMOKA

numery OEM:
RENAULT      49 11 030 97R
RENAULT      49 11 089 77R
RENAULT      491103097R
RENAULT      491105477R
RENAULT      491108977R
RENAULT      77 00 437 081
RENAULT      7700437081
RENAULT      82 00 001 981
RENAULT      82 00 054 528
RENAULT      82 00 096 704
RENAULT      82 00 223 612
RENAULT      82 00 709 229
RENAULT      82 00 709 233
RENAULT      82 00 709 234
RENAULT      82 00 888 373
RENAULT      8200096704
RENAULT      8200709229
RENAULT      8200709233
RENAULT      8200888373
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP171 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP171 KAMOKA:

Grzegorz, Chojna
2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.