Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego » R0003 kamoka

Rolka napinająca paska wieloklinowego, KAMOKA R0003 KAMOKA

R0003 Rolka napinająca paska wieloklinowego, KAMOKA KAMOKA
kamoka R0003
Rolka napinająca paska wieloklinowego, KAMOKA R0003
R0003
51.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

R0003

producent:

KAMOKA

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez dodatków
średnica zewnętrzna [mm] 80
Szerokość [mm] 21
nr EAN 5901779829432

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca paska wieloklinowego, KAMOKA R0003 KAMOKA

numery OEM:
BMW      1 726 699
BMW      1 748 321
BMW      11 28 2 245 087
BMW      11 31 1 726 699
BMW      1726699
BMW      1748321
BMW      2 244 172
BMW      2 244 173
BMW      2 245 087
BMW      2244172
BMW      2244173
BMW      2245087
BMW      64 55 1 726 699
BMW      64 55 1 748 321
BMW      64 55 2 244 172
BMW      64 55 2 244 173
BMW      64552244172
OPEL      18 54 422
OPEL      18 54 433
OPEL      18 54 436
OPEL      1854436
OPEL      90541734
LAND ROVER      STC2131
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Rolka napinająca paska wieloklinowego, KAMOKA R0003 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Rolka napinająca paska wieloklinowego, KAMOKA R0003 KAMOKA:

2022-03-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.