Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI (2020.08-???) 101km » HP-7018 k&n
wybrany samochód: 
Hyundai I20 Iii (bc3, Bi3) 1.0 T-gdi (2020.08-???) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju sportowy - Wkład filtra (wys.: 70 mm, śr. zew.: 114 mm) HP-7018 K&N

71.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

HP-7018

producent:

K&N

Jednostkaszt.
Rodzaj filtraWkład filtra
Średnica [mm]114
WersjaPremium Oil Filter
Wysokość [mm]70
SpecyfikacjaPremium Oil Filter
EAN24844372451
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju sportowy - Wkład filtra (wys.: 70 mm, śr. zew.: 114 mm) HP-7018 K&N

Filtr oleju sportowy - Wkład filtra (wys.: 70 mm, śr. zew.: 114 mm) pasuje do: LEXUS GS, IS II, LC, LX, RC, TOYOTA LAND CRUISER 200, SEQUOIA, TUNDRA 4.5D-5.7ALK 11.06-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju sportowy - Wkład filtra (wys.: 70 mm, śr. zew.: 114 mm) HP-7018 K&N w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.