Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Ford C-MAX II Van 1.5 TDCi ECOnetic (2015.03-2019.06) 105km » B10002D korea
wybrany samochód: 
Ford C-max Ii Van 1.5 Tdci Econetic (2015.03-2019.06) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju B10002D KOREA

B10002D Filtr oleju KOREA
korea B10002D
Filtr oleju B10002D
B10002D
korea B10002D Filtr oleju
23.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

B10002D

producent:

KOREA

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju B10002D KOREA

Filtr oleju pasuje do: DAEWOO MATIZ, TICO DAIHATSU CHARADE I, CHARADE II, CHARADE III, CUORE I, CUORE II, HIJET NISSAN CABSTAR PONTIAC VIBE SUZUKI ALTO I, ALTO II, CARRY, LJ80 0.5-3.3D 10.77-
numery OEM:
---       96565412
DAIHATSU      1560187103
DAIHATSU      1560187201
DAIHATSU      1560187203
DAIHATSU      1560187702
DAIHATSU      1560187706
FORD      5012577
FORD      5020869
GMC      91125559
INNOCENTI      551821103
INNOCENTI      6551821103
ISUZU      1560173001
SUZUKI      1560187103
SUZUKI      1560187702
SUZUKI      1651073000
SUZUKI      1651073001
SUZUKI      1651073002
SUZUKI      1651073010
SUZUKI      1651073012
SUZUKI      1651073013
SUZUKI      16510B83000
SUZUKI      16510M73010
SUZUKI      16510M73040
SANTANA      16510B83000
DAEWOO      1651073013
DAEWOO      1651073013000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju B10002D KOREA w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.