Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 1.6 TDCi (2007.12-2012.09) 110km » N40006D korea
wybrany samochód: 
Ford Focus Ii Turnier (da_, Ffs, Ds) 1.6 Tdci (2007.12-2012.09) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka pokrywy zaworów N40006D KOREA

N40006D Uszczelka pokrywy zaworów KOREA
korea N40006D
Uszczelka pokrywy zaworów N40006D
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

N40006D

producent:

KOREA

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka pokrywy zaworów N40006D KOREA

Uszczelka pokrywy zaworów pasuje do: CHEVROLET EPICA, EVANDA, LACETTI, NUBIRA, REZZO, ZAFIRA DAEWOO EVANDA, LACETTI, LEGANZA, NUBIRA, TACUMA / REZZO OPEL ASTRA F, ASTRA G 1.8/2.0/2.2 08.92-
numery OEM:
---       90501944
OPEL      607647
OPEL      90501944
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Uszczelka pokrywy zaworów N40006D KOREA w samochodach:

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.