Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Audi Q5 (8RB) 2.0 TFSI quattro (2009.08-2017.05) 180km » 6002530 kraft automotive
wybrany samochód: 
Audi Q5 (8rb) 2.0 Tfsi Quattro (2009.08-2017.05) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet 6002530 KRAFT AUTOMOTIVE

6002530 Klocki hamulcowe - komplet KRAFT AUTOMOTIVE
56.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

6002530

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Oznaczenie kontrolneECE R-90
System hamulcowyAte-Teves
Grubość tarczy hamulcowej [mm]17,8
Wysokość [mm]57,3
Szerokość [mm]150,1
Numer seryjny6002530
nr EAN5901159122764

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 6002530 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
BMW      34 11 1 161 437
BMW      34 11 1 161 438
BMW      34 11 1 161 445
BMW      34 11 1 161 446
BMW      34 11 1 163 850
BMW      34 11 1 164 500
BMW      34 11 1 164 737
BMW      34 11 1 165 555
BMW      34 11 1 165 556
BMW      34 11 1 165 557
BMW      34111160356
BMW      34111160357
BMW      34111160532
BMW      34111161437
BMW      34111161438
BMW      34111161445
BMW      34111161446
BMW      34111163850
BMW      34111164737
BMW      34111165556
BMW      34111165557
BMW      34114398211
BMW      3411761242
BMW      34119068842
BMW      34119070047

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 6002530 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 6002530 KRAFT AUTOMOTIVE:

Jolanta, Węgrów
2022-08-09
 5/5
ok

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.