Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.0017 lauber

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0017 LAUBER

430.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

55.0017

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwarancja2 lata gwarancji
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Średnica koła pasowego [mm]114
Ilość żeber6
Cisnienie [bar]100
Ograniczenia producentaSAGINAW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
EAN5901321118861
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0017 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: FIAT ULYSSE; PEUGEOT 306, PARTNER, PARTNER/MINIVAN 1.1-1.9D 04.93-12.15
numery OEM:
CITROËN      96 246 595 80
CITROËN      9624659580
PEUGEOT      4007 N4
PEUGEOT      4007 Z1
PEUGEOT      4007.N4
PEUGEOT      4007.Z1
PEUGEOT      4007N4
PEUGEOT      4007Z1
GREAT WALL      PI0252
GREAT WALL      PI0782
zamienniki:
53655
brak
SPIDAN
54236
brak
SPIDAN
15-0257
brak
ELSTOCK
15-0277
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0017 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.