Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.0048 lauber

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0048 LAUBER

316.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

55.0048

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwarancja2 lata gwarancji
Koła pasoweBez koła pasowego
Cisnienie [bar]100
Ograniczenia producentaZF
Profil piastyRound Triangle
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
EAN5901321119035
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0048 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: AUDI A3, TT; VW NEW BEETLE 1.8/3.2 10.98-06.06
numery OEM:
AUDI      8N0 145 154 AX
AUDI      8N0145154AX
VOLKSWAGEN      8N0145154A
GREAT WALL      PI0778

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0048 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.