Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volvo S70 (874) 2.4 (1997.01-2000.11) 170km » 55.0049 lauber
wybrany samochód: 
Volvo S70 (874) 2.4 (1997.01-2000.11) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.0049 LAUBER

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

55.0049

producent:

LAUBER

Profil piastyTriangle
Tryb pracyHydrauliczny
Gwarancja2 lata gwarancji
Koła pasoweBez koła pasowego
Cisnienie [bar]120
Ograniczenia producentaKAYABA
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
EAN5901321254477
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.0049 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: VW AMAROK, CALIFORNIA T5 CAMPER, CALIFORNIA T6 CAMPER, MULTIVAN T5, TRANSPORTER T5, TRANSPORTER T6 2.0/2.0D 09.09-
numery OEM:
VAG      7E0 422 154 E

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.0049 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.