Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Dacia DUSTER (HS_) 1.5 dCi 4x4 (2013.08-2018.01) 109km » 55.0172 lauber
wybrany samochód: 
Dacia Duster (hs_) 1.5 Dci 4x4 (2013.08-2018.01) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.0172 LAUBER

468.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.0172

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwintowana złączka16mm Hose Connection
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Gwarancja2 lata gwarancji
Ograniczenia producentaVISTEON
Rozmiar gwintu 1M16
EAN5901321119547
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.0172 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: FORD TRANSIT, TRANSIT TOURNEO 2.0/2.0CNG 06.94-12.00
numery OEM:
FORD      7120005
FORD      F5RC3A674AB
FORD USA      7 120 005
FORD USA      F5RC 3A674 AB
GREAT WALL      PI0124
GREAT WALL      PI0412
zamienniki:
53834
brak
SPIDAN
15-0453
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.0172 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.