Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A3 (8V1, 8VK) 1.2 TFSI (2014.05-2016.08) 110km » 55.0313 lauber
wybrany samochód: 
Audi A3 (8v1, 8vk) 1.2 Tfsi (2014.05-2016.08) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.0313 LAUBER

316.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.0313

dostawca:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Ograniczenia producentaK
Ilość żeber0
Średnica koła pasowego [mm]1
Dla producentów przekładni kierowniczychKK
Ciężar netto [kg]2,5
Cisnienie [bar]127
EAN5901321786282
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Ograniczenia producentaK
Ilość żeber0
Średnica koła pasowego [mm]1
Dla producentów przekładni kierowniczychKK
Ciężar netto [kg]2,5
Cisnienie [bar]127
EAN5901321786282
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.0313 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: LAND ROVER FREELANDER I 2.5 11.00-10.06
numery OEM:
LAND ROVER      QVB 101471
LAND ROVER      QVB 101472
LAND ROVER      QVB101470
LAND ROVER      QVB101471E
GREAT WALL      PI1050
GREAT WALL      PI1051

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.0313 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.0313 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.