Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI (2004.11-2008.06) 200km » 55.0315 lauber
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 Avant (8ed) 2.0 Tfsi (2004.11-2008.06) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.0315 LAUBER

55.0315 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego LAUBER
lauber 55.0315
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.0315
55.0315
563.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:2 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.0315

dostawca:

LAUBER

Ograniczenia producentaHOBOURN
Ciśnienie [bar]90
Tryb pracyhydrauliczny
Liczba otworów wlotowych/wylotowych2
Rozstaw śrub mocujących [mm]80
Kształt adapteratrójkątny
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]16
Odstęp adaptera od pompy [mm]33
Średnica punktów mocowania [mm]10
uwzględnić informację serwisową
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowegoM16x1,5
Ograniczenia producentaHOBOURN
Ciśnienie [bar]90
Tryb pracyhydrauliczny
Liczba otworów wlotowych/wylotowych2
Rozstaw śrub mocujących [mm]80
Kształt adapteratrójkątny
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]16
Odstęp adaptera od pompy [mm]33
Średnica punktów mocowania [mm]10
uwzględnić informację serwisową
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowegoM16x1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.0315 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: LAND ROVER FREELANDER I 1.8/2.5 02.98-10.06
numery OEM:
LAND ROVER      ANR5582

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.0315 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.0315 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.