Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A8 D5 (4N2, 4N8, 4NC, 4NL) 45 TDI quattro (2019.01-???) 249km » 55.0476 lauber
wybrany samochód: 
Audi A8 D5 (4n2, 4n8, 4nc, 4nl) 45 Tdi Quattro (2019.01-???) 249km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.0476 LAUBER

332.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.0476

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Ograniczenia producentaZF
Ograniczenia producentaDELPHI
Ograniczenia producentaSAGINAW
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Ilość żeber6
Średnica koła pasowego [mm]114
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]26
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]16
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm]16
Przestrzegaj danych technicznych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Cisnienie [bar]105
EAN5901321121700
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.0476 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: CITROEN JUMPY I, FIAT SCUDO, PEUGEOT EXPERT 1.9D/2.0D 02.96-12.06
numery OEM:
CITROËN      4007 W5
PEUGEOT      4007 W5
GREAT WALL      PI0782
zamienniki:
15-0537
brak
ELSTOCK
15-0574
brak
ELSTOCK
15-0588
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.0476 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.