Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel ASCONA C (J82) 2.0 i (F11, M11, F68, M68) (1986.09-1988.08) 115km » 55.0499 lauber
wybrany samochód: 
Opel Ascona C (j82) 2.0 I (f11, M11, F68, M68) (1986.09-1988.08) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0499 LAUBER

285.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.0499

producent:

LAUBER

Ograniczenia producentaZF (7691955205)
Gwarancja2 lata gwarancji
Cisnienie [bar]100
Profil piastyTriangle
Ograniczenia producentaZF
Koła pasoweBez koła pasowego
Tryb pracyHydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
EAN1600002611366
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0499 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: VW TRANSPORTER T4 1.9D-2.8 07.90-04.03
numery OEM:
VAG      028 145 157 F
VAG      028 145 157 FX
VAG      7D0 422 154
VAG      7D0 422 154 X
GREAT WALL      PI0229

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0499 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.