Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ssangyong XLV SUV e-XGi 160 Napęd na wszystkie koła (2016.04-???) 128km » 55.0529 lauber
wybrany samochód: 
Ssangyong Xlv Suv E-xgi 160 Napęd Na Wszystkie Koła (2016.04-???) 128km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.0529 LAUBER

342.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.0529

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwintowana złączka16mm Hose Connection
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków6
Gwarancja2 lata gwarancji
Ograniczenia producentaSAGINAW
Cisnienie [bar]100
Ilość żeber6
Średnica koła pasowego [mm]125
EAN1600002611380
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.0529 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, XSARA PICASSO, PEUGEOT 206, PARTNER, PARTNER/MINIVAN 2.0D 12.99-12.11
numery OEM:
PEUGEOT      96 363 205 80
GREAT WALL      PI0336
GREAT WALL      PI0499
zamienniki:
53751
brak
SPIDAN
53928
brak
SPIDAN

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.0529 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.