Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro (2016.05-2021.11) 540km » 55.0668 lauber
wybrany samochód: 
Audi R8 Spyder (4s9, 4sr) 5.2 Fsi Quattro (2016.05-2021.11) 540km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0668 LAUBER

342.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.0668

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwintowana złączka15mm Hose Connection
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków4
Gwarancja2 lata gwarancji
Ilość żeber4
Średnica koła pasowego [mm]114
EAN5901321122929
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0668 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: NISSAN 100NX, ALMERA I, SUNNY III, SUNNY III/KOMBI 1.4/1.5/1.6 03.90-07.00
numery OEM:
NISSAN      49110 0M000
NISSAN      49110 0M005
NISSAN      49110 52Y00
NISSAN      49110-1M000
GREAT WALL      PI0208
zamienniki:
15-1141
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0668 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.